Small Grey Outline Pointer

torstai 3. huhtikuuta 2014


Heissankeikkaa C8
En ole käynyt vielä Star Stablessa tänään, mutta menen sinne kohtapuoliin. Ajattelin nyt vain ensimmäisenä kirjoittaa tänne blogiin sillä illemmalla se tietenkin unohtuisi, tai en vain yksinkertaisesti jaksaisi ruveta mitään kertoilemaan.

Eilen siis Star Stablen päivityksen mukana tuli omituinen bugi jolloin useimpien kaakit ja ukot vetivät slow motionilla, mikä oli suoranaan ärsyttävää varsinkin kun yritti kouluttaa :'D If you know how I felt.
Oon nyt tässä roolipelannut sellaista "tekstiroolipeliä" facessa Wilin kanssa viimeset kaks päivää suhtkoht aktiivisesti ja mulla on ainakin ihan hauskaa, let's hope she has too B)

Ja muuten tässä ihan matkan varrella, Zed on mun. Hillerin ei kannattas puuttua mun ja Zedin suhteeseen, sillä mua ei kukaan voita missään millonkaa tai mitenkää painahan se mielees D8c

Kiitoooos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti