Small Grey Outline Pointer

torstai 3. tammikuuta 2019

Uusi vuosi, uudet kujeet


Heissankeikkaa! Vuosi 2018 jäi jälkeen ja nyt on taas aika siirtyä seuraavaan lukuun. Aloitin pelaamaan Star Stablea karkeasti sanottuna kuusi vuotta sitten, ja niin minä kuin Star Stablekin on kehittynyt hurjasti siitä lähtien. Monet asiat ovat muuttuneet, enkä ole koskaan kokenut muutosten olleen pahasta päästä. On kuitenkin yksi asia, johon tahtoisin yhä saada muutoksen Star Stable -seikkalussani. Tämä kyseinen asia on Lifetime -jäsenyys.

Näiden kuuden vuoden aikana en ole koskaan saanut aikaiseksi säästettyä tarpeeksi rahaa ja ostettua Lifetime -jäsenyyttä. Olen varmasti kuluttanut paaaaljon enemmän rahaa tähän peliin kuin olisi oikeasti tarve, ja vain siitä syystä etten koskaan harkinnut kyseistä vaihtoehtoa. Ensimmäisten kolmen vuoden aikana minulla ei ollut siihen mahdollisuutta, mutta olisin varmasti saanut sen ostettua jo monta kertaa viimeisten kahden vuoden aikana. 

Tämä hetki on kuitenkin lähestymässä, sillä olen tällä hetkellä säästämässä rahaa sen ostamiseen. Odotan vain oikeaa hetkeä ja tarjousta, jotta rahani eivät menisi täysin hukkaan. En kuitenkaan ole ollut täysin kuollut Star Stablen parissa, vaikka en kyseistä tavoitetta ole saavuttanut vieläkään. Wili oli tarpeeksi antelias ja kiltti ostamaan minulle eilen tarpeeksi Star Coinseja uuden hevosrodun ostamiseen. Olen todella kiitollinen tästä ja rakastan uutta pollea yli kaiken. Nimesin mustan clydesdalen Daydreamiksi, ja hän on orimaisesta ulkonäöstään poiketen tamma. Ennen tätä ostin myös viimeisen jäljellä olleen ponin ja nimesin hänet Lionkingiksi. Minulla on nyt kaikki mahdolliset ponivärit uutta Zonya lukuunottamatta.


Stardust, Caramelspot, Stormcloud, Rockstar, Moonborn, Angelwings ja Lionking (vasemmalta oikealle.)

Kaunis Daydream.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti