Small Grey Outline Pointer

maanantai 21. tammikuuta 2019

Lifetime🎉


Olen onnellinen ilmoittaessani, ettÀ sain vihdoin ja viimeinkin ostettua Lifetime -jÀsenyyden pÀÀukolleni Hollylle! Aloitin pelaamaan karkeasti sanottuna jo 7 vuotta sitten, joten mielestÀni oli jo aikakin harkita ja toteuttaa kyseinen vaihtoehto. Alunperin tarkoituksenani oli odottaa Lifetime-tarjousta, jonka mukana saisin perÀti 4000 Star Coinsia - olen ahne, joten tÀmÀ vaihtoehto kuulosti houkuttelevalta. Olin kuitenkin kÀrsimÀtön, ja kun huomasin viime perjantaina tuplat, pÀÀtin kÀyttÀÀ tilaisuuden hyvÀkseni ja tyytyÀ siihen, mitÀ sillÀ tulisin saamaan. Tarkoituksenani ei ole kuulostaa kiittÀmÀttömÀltÀ, mutta ymmÀrrÀtte varmasti mitÀ tarkoitan. Ostos on nyt tehty ja olen ikuisesti jÀsen!

Tuplaviikonlopun ansiosta sain Hollylle jopa 2400 Star Coinsia, jotka ehdin tuhlaamaan jo kyseisen viikonlopun aikana, vaikkakin harkitusti ja pĂ€ivĂ€n aikavĂ€lillĂ€. KĂ€vin myös Lifetime -kaupassa kerÀÀmĂ€ssĂ€ kaikki mahdolliset ilmaiskamat, joita oli kertynyt jopa 11 sivua. Harmillisesti nĂ€iden kamppeiden bonukset ovat alhaisia ja periaatteessa jopa hyödyttömiĂ€. Osalla kamoista on kuitenkin potentiaalia nĂ€yttĂ€mÀÀn kauniilta pÀÀllĂ€. MinĂ€ oikeastaan pidĂ€n joistakin niistĂ€, ja tulen varmaan vahingossakin kĂ€yttĂ€mÀÀn niitĂ€ jossakin vaiheessa. TĂ€ssĂ€ postauksessa tarkoituksenani on siis esitellĂ€ tallin uudet asukkaat kuvien kera, koska olen tĂ€ysin hullaantunut jokaiseen polleen, jonka viikonloppuna ostin. 

Olen viimeaikoina kouluttanut enemmÀn tai vÀhemmÀn ahkerasti hevosia, vaikka minulla onkin ollut aikaa vain neljÀ pÀivÀÀ. Jatkoin perjantaina Echoeffectin kouluttamista, ja sain pollen tasolle 15 heti seuraavana pÀivÀnÀ. Minulla ei siis enÀÀ ole englannintÀysiverisiÀ koulutettavani. TÀmÀn jÀlkeen aloitin kouluttamaan tallin uusinta asukasta, Dangerplayta, joka on Star Stable Horses -applikaatiosta poimittu pohjoisruotsinhevonen! HÀntÀ aikaisemmin ostin myös yhden uusista clydesdaleista, Coppercrownin, sekÀ postauksen yllÀolevassa kuvassa esiintyvÀn vuonohevosen, Dewdrop. Tulen saamaan Dangerplayn huomenna tasolle 15, jonka jÀlkeen aloitan luultavasti kouluttamaan vanhaa kunnon lipizzaani, Ravenbloodia. Saa nÀhdÀ mihin pÀÀtökseen lopulta pÀÀdyn!



Lokkien kera.


Valitettavasti rÀpsin Coppercrownista vain yhden kuvan.



Ostin Hollylle myös uudet hiukset!


Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti