Small Grey Outline Pointer

sunnuntai 8. heinäkuuta 2018

Aktiivisuutta näkyvissä!

Hei taas pitkästä aikaa! On sanomattakin selvää, että blogini on ollut kuolleena taas puolisen vuotta, enkä voi kiistää epäaktiivisuuttani Star Stablenkaan puolessa kyseisenä aikana. Eniten olen viettänyt aikaa Alicia Onlinessa, mutta ei siitä sen enempää. Tänä päivänä valokeilassa on vain Star Stable Online. Horisontissa näkyy vihdoinkin mahdollisuus aktiivisempaan Star Stableiluun, ja olen siitä oikeasti innoissani. Mistä tämä sitten johtuu? Ei aavistustakaan.

Viimeisten kuuden kuukauden aikana on tapahtunut kaikenlaista hurjaa, vaikka olenkin pitkälti ollut todella kuollut muun muassa Star Riderin puutteen vuoksi. Olin kai pari kuukautta ilman sitä, koska en kokenut uuden ostamista sen arvoiseksi. En kuitenkaan tulisi käymään Star Stablessa kovin aktiivisesti, joten en nähnyt siinä mitään järkeä. Niinpä Star Stable jäi jälleen kerran unholaan, enkä edes ajatellut sitä pitkään aikaan.

Noin kuukausi sitten innostuimme taas Wilin kanssa Star Stablesta, ja päädyimme ostamaan minulle kahden euron Star Riderin ilman viikonlopun Star Coinseja - Wilin kustannuksella siis. Tuntuu siltä, että innostumme todella spontaanisti aina välillä, ja sitten menetämme motivaatiomme uudestaan. No, tällä kertaa ei kuitenkaan käynyt niin. Opin oikeasti käymään Star Stablessa aina silloin tällöin, vaikka siellä ei mitään tekemistä itsessään ollut. En voinut edes ostaa hevosilleni hoitajaa, koska kahden euron Star Rider ei kata viikonlopun Star Coinseja. Olin siis aika jumissa.

Juhannuksena kuitenkin oli syntymäpäiväni, ja pyysin isältäni syntymäpäivälahjaksi Star Coinseja. Tuplaviikonloppuna ostamani 2000 Star Coinsia muuttuivat neljäksi tuhanneksi. Olin siis innoissani! Enkä tietenkään ole mitään säästäväistä tyyppiä ja tiesin jo entuudestaan, mitkä hevoset haluaisin. Sitä ennenkin ostin muistaakseni mustangin ja connemaran, ja myös neljän tonnin jälkeen olen ostanut kolme hevosta. Alapuolelle olen kerännyt kuvat yhdeksästä uusimmasta hevosestani, jotka ovat jääneet esittelemättä aikaisemmin.

Sunflower, Hillpeak ja Goldfortune.

Pumpkinchip, Spacegazer ja Supernova.

Ghostknight, Cherrypetal ja Rockstar.

En missään nimessä ostanut kaikkia hevosia kerralla! Nämä ovat viimeisen puolen vuoden ajalta, ja osan jopa ostin ennen sitä. Tajusin vasta myöhemmin, että omistan jo friisiläisen nimeltään Supernova, ja tuntui kyllä pahalta, että olin vahingossa nimennyt kaksi hevosta samaksi. Ajattelin vaihtaa pohjoisruotsalaisen nimeä, mutta 135 Star Coinsia siitä on kyllä aika kallista. Pohdin vaihtoehtoa vielä.

Päivityksiä on ollut paljon, mutta mielestäni kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Olen kerännyt vanhoja ja uusia kuvia tekemistäni tehtävistä, ja ajattelin lisätä ne galleriaksi tämän postauksen loppuun. Minulla ei itselläni ole niistä paljoa sanottavaa, mutta ajattelin jakaa kanssanne sen, mitä olen puuhannut viimeaikoina. Toivottavasti ryhdistäydyn bloginkin puolessa, mutta en oikeastaan voi luvata mitään. Tällä hetkellä säästän Star Coinseja uusia ponivärejä varten, ja saatan ehkä kirjoittaa postauksen, kun ne tulevat!

Hieman kuvia pohjoisruotsalaisesta dinolassa. Se on kyllä kaunis!



Tarinatehtävissä etsimme uutta Starbreediä. Uusi juhannuspäivitys sekoitti tehtäväni xD

Joka puolelle on ilmestynyt söpöjä varsoja!



Blogin uusi banneri. 


En enää pääse sirkukseen :(

Aktiivista kouluttamista Wilin kanssa! Hillpeak on nyt tasolla 14.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti