Small Grey Outline Pointer

maanantai 1. joulukuuta 2014

Tuhlauksia



Tänään talliin kopsutteli Icehill aka Ichigo ( ja kyllä, Bleach oli täysin pakko tunkea mukaan ). Koska olen tunnetusti huono säästämään rahaa varsinkin peleissä, vaikka tulevat vuonohevoset houkuttelevatkin, minä en voinut pidättää ostonhimoani ja tässä sitä ollaan. Mutta eipä paljoa kaduta, vaikka tiesinhän minä sen etten sitä vuonohevosta heti silloin saa kun ne tulevat ( vaikka olihan ne aika suloisia *~* ).

Viimeviikon perjantaista lähtien olen katsonut yhteensä 65 jaksoa Bleachia lähes putkeen, ja niille jotka toivovat minun lopettavan - pahoittelen ei tule tapahtumaan. Olen syvästi jäänyt jumiin sarjaan tolkuttomuudestaan huolimatta, ja takerrun kiinni tiukemmin kun katson lisää. Joten minun on turha odottaa päästävän irti sarjasta ennen kuin olen katsonut sen viimeiseen jaksoon saakka. Ja Naruton uusia jaksoja odotan vieläkin :"(

Mielestäni jätin eilen hoitamatta kaakkini, mutta no can do. Kaakit eivät kuitenkaan lannistuneet, ihan hyvä se niinkin. Tosin ne eskimotehtävät ja Nicin kuumailmapallohommat jäivät sinä päivänä tekemättä enkä tänäänkään jaksanut käydä touhuun. Kyllä ne joskus tulevaisuudessa sitten tulee tehtyä, toivottavasti.

Lupasin kirjoittaa pidempää ja laadukkaampaa tekstiä jatkossa mutta ei se nähtävästi tule tapahtumaan. Keskiviikkoon - toivottavasti - sitten !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti