Small Grey Outline Pointer

lauantai 25. tammikuuta 2014


Tervehdys taas! Eli on viikonloppu [mikä meinaa viikottaista 100 Star Coinsia *winkwink*], ja tulihan ne rahat sitten tuhlattua johonkin paskaan. Mun kun on niin hemmetin vaikiata olla käyttämättä niitä rahoja.
Heräsin sairaan aikasin, ja kerkesin tehdä kaikki mitä nyt olin tekemässäkään [?] ennen aikojani - lukuunottamatta dailyja - ja nyt sitten päätin jo tähän aikaan kirjoitella tänne. En kyllä tiedä miten jaksatte edes kurkkia tänne kun jokapäivä samaa sontaa meneillään :D Omapa on asianne. Koitan kuitenkin saada jotain vähemmän arkista tännekkin sitten joskus tulevaisuudessa. 


Tein kuitenkin ihan huvin vuoksi [eiku rahan] Jarlaheimin dailytehtävät [ihan oikiasti rahan vuoksi]. Ja kuten tuosta kuvastakin näkee tuli ostettua tuollaiset keltaiset kamppeet [suitset, satula, saappaat, pipo tai hanskat eivät kuuluneet joukkoon], koska jotenkin hullaannuin keltaiseen [häh?].


Kouluttelin sitten tuota Skywalkeria, kun sellainen kaakki nyt tuli hankittua. Itse asiassa pidän Walkerista ihan suhteellisen paljon, mut mua vaan häirittee et se oli niin halpa [öömitä]. 
Tiedän, oon hulluna kalliisiin hevosiin, mut vaatteita kohtaan oon pihinä. Hyvin omituista, eikös vain?
Ostin sitten sellaisen punaisen kypärän [joka oli helvetin kallis], ja punamustan villapaidan sillan viereisestä kaupasta. Mun tekisi aivan hirmuisen mieli niitä uusia cupcake-asun sormikkaita, mut jotenkin vaan en saa niitä millään ostettua o:
Tack så mycket. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti