Small Grey Outline Pointer

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

                                       Hevossaari aukeaa ensi viikolla, keskiviikkona!
Ensi päivityksessä, tulee siis hevossaari, jonka toiminnoista en kunnolla vielä tiedäkkään. Olen silti innoissani mitä sieltä mahtaa löytyä. Aavistuksia on, mutta saapa nähdä mitä siellä tulee vastaan.

On tässä vähän tullut sellasiakin ajateltua, että tekisi mieli vaihtaa serveriä, mutta epäröin vielä hieman sillä kannalla, että jaksankohan oikiasti tehdä kaikkia tehtäviä uudelleen, että minkälaista kidutusta se sitten olisi. Joutuisin odottamaan kanssa pitkän aikaa rahojeni kanssa, että saisin esimerkiksi friisiläisen, tai andalusialaisen. Mutta kärsivällisyyttä riittää, ainakin tällä hetkellä mutta saa nähdä minkälaisella tuulella sitten olen.
Mietiskelen vielä hetken aikaa, kunnes teen lopullisen päätökseni jota en kierrä. Toisinaan, en tiedä voiko olla niinkin, että kaikki tavarani ja tasoni säilyvät samoina. Mutta minulle käy ihan kuinka päin vain.

Olen koulutellut hieman Lisiä [Lightspirit], ja se on tällä hetkellä viitoslevulla, itse asiassa sen puolivälissä. Mutta jos nyt vaihdan serveriä, en kouluta konejani, koska en ole varma niiden pysymisestä. Joten eihän minun olisi mitään järkeä kouluttaa niitä ihan turhan tähden.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti